فوم زيره كفش

فوم زيره كفش
فوم زيره كفش از انواع ورق فوم است كه توسط فوم پارس توليد می شود. فوم زيره كفش استفاده فراوانی در زيره و قسمت تحتانی انواع كفش ، پوتين ،چكمه و کفش كتانی دارد.
فوم زيره كفش فوم پارس به طور كلی در دو نوع ساده و اج دار (طرحدار) توليد می شود. اين محصول به شكل ورق بزرگ فوم توليد می شود و پس از برشكاری فوم جهت استفاده در صنعت كفاشی و توليد انواع كفش و پاپوش مورد استفاده قرار می گيرد.
يكي از خصوصيت های اصلی ورق فوم يا لاستيكی كه در قسمت زيره كفش مورد استفاده قرار می گيرد مقاومت سايشي بسيار بالای ان است. از آنجا كه قسمت زيرين كفش بيشترين تماس را با سطوح سخت و زبر روی زمين دارد لازم است ورق  فوم و لاستيك بسيار مرغوب و با دوامی مورد استفاده قرار گيرد كه در برابر سايش و تماس با اسفالت مقاوم باشد. ورق مرغوب فوم كفاشی فوم پارس با فرمولاسيون خاص و انحصاري گزينه اي بسيار عالي جهت استفاده در زيره كفش می باشد.

مزاياي ورق فوم زيره كفش فوم پارس:

  • مقاومت و ماندگاري بسيار بالا در برابر سايش و تماس مداوم با سطح زمين
  • چگالي يا دانسيته بالا در عين حفظ خاصيت الاستيكي
  • موجود در طرح های مختلف و متنوع (سوزنی ، زیره مارپیچ ، گروهبانی و …)
  • ضخامت و ابعاد متنوع و فراوان قالب هاي ورق زيره
  • امكان توليد طرح های جديد و سفارشي به سليقه مشتري

 

فوم زيره كفش ما بيش از يك دهه جهت توليد انواع كفش زنانه و مردانه توسط كارخانجات و توليد هاي كفش تبريز، تهران ، قم ، أصفهان  و سراسر كشور سفارش داده شده است. جهت دريافت اطلاعات بيشتر درباره فوم سراجی، فوم دمپايی هتلی ، فوم دمپایی ابری ، فوم خرج كاری، پفك كفاشی و ساير انواع فوم صنعتی و ورزشی فوم پارس با مشاورين ما تماس حاصل فرماييد.