تاتامی دو رنگ رزمی

تاتامی دو رنگ

تشک های تاتامی دو رنگ هنرهای رزمی معمولا در رنگ های محبوب زیادی عرضه می شوند و حتی می توان نمونه هایی با طرح چوب هم پیدا کرد.  تشک تاتامی های هنرهای رزمی شرکت فوم پارس به سفارش مشتریان قابل تولید به صورت دو رنگ هستند و می توان آن ها را پشت و رو کرد. هر یک از دو طرف این تشک یک رنگ متمایز دارد. هر دو رنگ را می توان هم زمان با هم نمایش داد. این ویژگی دو رنگ بودن باعث می شود که محیط ورزشی شما طراحی متمایزی داشته باشد.

خصوصیات و مزایای تاتامی دو رنگ فوم پارس:

استفاده از طراحی تاتامی دو رنگ در کف پوش کردن فضاهای ورزشی اخیرا بسیار محبوب شده است. کاربران این تاتامی ها می توانند هر زمان بخواهند از رنگ دیگر استفاده کنند و فضای محیط خود را تنوع بخشند. ویژگی متمایز دو رنگ بودن تاتامی ها به طراح اجازه می دهد که در نمایش ظاهر و احساسی که از کف این محیط ها عرضه می شود خلاقانه عمل کند.

تاتامی را می توان پشت رو کرد، این یعنی این تشک ها را تنها در یک جهت می توان نصب کرد. به عبارت دیگر، تشک ها را نمی توان به هر جهت که دوست داشت مورد استفاده قرار دارد، همه تشک ها باید در یک جهت نصب شوند. این شاید کمی هزینه ها را بیش تر کند. چرا که وقتی یک تشک را از سطح جدا می کنیم تا فضا را تغییر دهیم، دیگر نمی توانیم آن را به شکل دیگری بر روی زمین یا دیوار استفاده کنیم.

می توانید از مشاوره بخش طراحی  فوم پارس استفاده کنید تا دقیقا متوجه شوید در محیط مورد نظر خود به چه تعداد تشک تاتامی نیاز دارید. به صورت آنلاین می توانید  رنگ های مختلف تاتامی دو رنگ را مشاهده نمایید. جهت مشاوره رایگان و خرید تاتامی دورنگ و سایر محصولات ورزشی و فوم با شماره های مشاورین کارخانه تماس حاصل فرمایید.