تخته شنا

تخته شنا

تخته شنا و دوقلوی شنا از وسایل و تجهیزات مورد نیاز ورزش شنا به شمار می رود. تخته شنا و دوقلوی شنا به منظور یادگیری و فراگیری ورزش شنا کاربرد گسترده ای دارند. برای فراگیری روش صحیح انجام شنا و تکنیک نگه داشتن درست بدن در آب دوقلوی شنا ابزار آموزشی مفید و مؤثری می باشد. این ابزار در تقویت ماهیچه ها و عضلات دست و کتف تاثیر گذار است. شنا یکی از فعالیت های جسمی جذاب و مفرح می باشد که در هر سنی می توان از آن بهره برد. حفظ سلامت قلب، افزایش قدرت بدنی، کاهش دهنده فشارهای عصبی و استرس، از فواید مثبت این ورزش محسوب می گردد. انجام هر ورزشی به لوازم و تجهیزات مناسب به جهت بالا بردن کیفیت و عملکرد حرکات و تمرین ها نیاز دارد. برای ورزش شنا هم تخته شنا و دوقلوی شنا از تجهیزات لازم و ضروری این رشته به شمار می رود.

تخته شنا فومیکاربرد تخته شنا و دوقلوی شنا

تخته شنا و دوقلوی شنا در آموزش شنا برای افراد مبتدی و به ویژه کودکان بسیار تاثیر گذار است. دوقلوی شنا در میان پاهای شناگر قرار می گیرد که نتیجه این عمل ایجاد و افزایش تمرکز برای انجام تمرین های مربوط به دست می شود. همچنین این ابزار به دلیل برخورداری از چگالی پایین، سبب قرار گرفتن شناگر بر روی سطح آب می گردد. جنس این محصولات از فوم سبک و بهداشتی می باشد. تخته شنا وسیله ای آموزشی برای تمرین حرکات شنا است. این ابزار برای ایجاد تعادل در دست های شناگر در هنگام تمرین با پا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول علاوه بر بهداشتی و سبک بودن، از خاصیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. تخته شنا ایمنی شناگر را در هنگام انجام این ورزش تامین می کند.

ویژگی ها و مزایای تخته شنا و دوقلوی شنا

با توجه به چگالی پایین محصولات فومب شنا، آب در آن نفوذ نمی کند.  این امر انجام تمرین ها را برای شناگر راحت می کند. دوام و ضخامت این محصولات در کیفیت انجام تمرین ها و عملکرد شناگر، نقش بسزایی را ایفا می کند. معلق ماندن بر روی آب یکی از بخش های مهم و سخت ورزش شنا به شمار می رود. بکارگیری این محصولات در بهبود این موضوع بسیار مؤثر و مفید می باشد. ابعاد تخته شنا و دوقلوی شنا متناسب با ساختار فیزیکی شناگر، کاملا استاندارد و مناسب است. استفاده صحیح از این محصولات با کیفیت، به عنوان تکیه گاه شناگر محسوب می شود و سبب بهبود امنیت آن می گردد. ضخامت بکار رفته در این وسایل کمک آموزشی، باعث شناور ماندن دقیق آنها بر روی آب می شود.دوقلو شنا

سازگاری با پوست بدن شناگر یکی از مزایای مهم تخته شنا و دوقلوی شنا به حساب می آید.  به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، هیچگونه عارضه جانبی و حساسیتی برای سلامت شناگر به وجود نمی آورد. این وسایل سبک بوده و به راحتی قابلیت جابجایی و حمل را دارند. در برابر حرارت از مقاومت مناسبی برخوردار هستند. قابلیت تحمل وزن زیاد را دارند و به راحتی بر روی آب معلق می مانند. با انتخاب و خرید تخته شنا و دوقلوی شنا، از مزایای ورزش مفرح شنا بهره مند شوید و علاوه بر مقرون به صرفه بودن، حفظ و بهبود سلامت را برای خود به ارمغان آورید.

جهت تهبه این محصول و محصولات آب درمانی ، تاتامی ، کفپوش ورزشی و سایر محصولات فومی و ورزشی با مشاورین نوین فوم تماس بگیرید.