خرید کفپوش تاتامی در اصفهان

  • 0
تاتامی اصفهان

خرید کفپوش تاتامی در اصفهان

خرید کفپوش تاتامی در اصفهان از طریق سایت کارخانه فوم پارس به راحتی امکان پذیر است. تاتامی از انواع کفپوش های فومیست که موارد استفاده و کاربرد فراوانی دارد. اگر به دنبال مرکز خرید تاتامی در اصفهان و اطراف آن هستید می توانید این محصول را در اسرع وقت با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از کارخانه و از طریق شماره های تماس مشاورین فوم پارس سفارش دهید. با توجه به اینکه کارخانه تولید تاتامی در اصفهان و اطراف آن وجود ندارد حتی فروشگاه داران و مغازه داران نیز مجبور به سفارش از کارخانجات تهران هستند و باید هزینه حمل را به سایر هزینه های خود اضافه و از مشتری بگیرند. بنابر این برای خرید تاتامی در اصفهان و دریافت سریع در اصفهان و استان اصفهان بسیار به صرفه تر است که مستقیما با کارخانه تولید کننده تماس بگیرید.

برای خرید تاتامی در اصفهان و سایر نقاط استان اصفهان توصیه ما تماس با مشاورین کارخانه فوم پارس است. فوم پارس به عنوان تولید کننده اصلی و دست اول تاتامی و سایر محصولات فومی می تواند کفپوش تاتامی را در سیراز با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در اسرع وقت تحویل دهد. ما تضمین میکنیم قیمت ما پایین تر از تمام مرااکز خرید تاتامی در اصفهان و فروشگاه ها حتی با محاسبه هزینه های حمل و باربری می باشد.

تاتامی ارزان قیمت

نکات خرید تاتامی در اصفهان

برای خرید کفپوش تاتامی در اصفهان لازم است چند نکته را در نظر داشته باشید. شما ممکن است به دنبال یافتن مرکز فروش اصلی تاتامی در اصفهان یا فروشگاه هایی که بهترین و ارزان ترین قیمت تاتامی را در اصفهان و استان اصفهان عرضه میکنند باشید. ولی در نظر داشته باشید که همیشه خرید مستقیم از کارخانه مزایای فراوانی را به ارمغان میاورد. اگر قصد خرید تاتامی در اصفهان به صورت ارجینال و با مواد اولیه استاندارد را دارید همین امروز با مشاورین ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت فوم پارس تمای بگیرید.

  • قیمت مناسب با حذف واسطه ها و خرید از تولید کننده
  • کیفیت و پاسخگویی
  • ارسال سریع و ارزان ( مطمئن باشید هزینه خرید و ارسال تاتامی از کارخانه برای شما بسیار ارزان تر از خرید مستقیم تاتامی از مغازه داران در اصفهان می شود. زیرا فروشندگان نیز مجبور به تقبل همان هزینه های سربار و حمل کالا از تهران هستند.

چرا باید تاتامی بخریم؟

کفپوش تاتامی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را به یک انتخاب محبوب برای صاحبان خانه و مشاغل تبدیل کرده است. جنس این کفپوش، فوم است، به این معنا که می‌توانید آن را در هر مکانی استفاده کنید. آن‌ها با اتصال به یکدیگر یک سطح محکمی را ایجاد می‌کنند که خیلی سخت از هم جدا می‌شوند. به دلیل اینکه این کفپوش‌ها در رنگ‌ها و بافت‌های مختلف ارائه می‌شوند، تطابق نیازهای شما با محصول مناسب را آسان می‌کنند. می‌توان گفت، این محصول یک انتخاب اقتصادی برای پوشاندن کف محسوب می‌‎شود. اصلی ترین خصوصیات کفپوش تاتامی از قرار زیر است:

  • سبک و قابل حمل
  • ساخته شده از فوم نرم و تمیز
  • قابل شستشو و استفاده مجدد از تاتامی ها برای مدت طولانی
  • دارای لبه های در هم قفل شونده
  • نصب و حمل آسان و سریع کفپوش ها
  • موجود در رنگ های متنوع و شاد
  • قابل استفاده در باشگاه های ورزشی، به عنوان کفپوش مهد کودک و مدرسه

قیمت تاتامی در اصفهان

برای اطلاع از قیمت تاتامی باید عواملی مانند قیمت مواد اولیه ، ضخامت و کاربرد تاتامی را در نظر گرفت. فوم پارس توانایی فروش کفپوش تاتامی در اصفهان با ارزان ترین قیمت و کیفیت عالی را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید تشک تاتامی در اصفهان و استان اصفهان و راهنمایی های بیشتر برای انتخاب نوع محصول با مشاورین ما تماس بگیرید.

کفپوش تاتامی استفاده فراوانی در مهدکودک ها ، خانه بازی ها ، باشگا های ورزشی و منازل مسکونی دارد. با سفارش و خرید تاتامی در اصفهان مستقیما سفارش خود را بدون واسطه و از درب کارخانه تحویل خواهید گرفت. همین امروز می توانید برای خرید این محصول با رنگ، طرح و ضخامت متفاوت اقدام کنید

نمایندگی فروش تاتامی در اصفهان

در نظر داشته باشید کارخانه تولیدی فوم پارس هیچ نمایندگی فروش یا شعبه رسمی ای برای خرید تاتامی در اصفهان و استان اصفهان ندارد. ارسال تاتامی یه اصفهان به صورت مستقیم در اسرع وقت و با بهترین قیمت از درب کارخانه انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما با شماره های تماس ذکر شده در سایت یا این شماره ها تماس بگیرید.

کارشناس فروش تاتامی : 09022400920

کارشناس فروش تاتامی : 09022400860

کارشناس فروش تاتامی : 09910892973

کارشناس فروش تاتامی: 09109087610

 


Leave a Reply