کفپوش زمین بازی کودکان

  • 0
کفپوش زمین بازی کودک

کفپوش زمین بازی کودکان

Category : کفپوش

کفپوش زمین بازی کودکان ممکن است از جنس تاتامی یا کفپوش گرانولی باشند. این محصولات از جنس فوم یا از جنس پلاستیک بازیافتی بوده و برای ایمن نگه داشتن کودکان در محل بازی کودکان، صندلی تاب ها، سرسره ها و دیگر تجهیزات موجود در زمین بازی یا محوطۀ ورزشی نصب میشوند. این کاشی های اسفنجی که در زمین بازی نصب می شوند 20% بیشتر از بقیه کاشی ها تراکم دارند تا بتوانند مدت بیشتری دوام بیاورند و با تنوع رنگی که دارند موجب می شوند زمین بازی شما برای سال-های متمادی زیبایی خود را حفظ نماید.

این سطوح لاستیکی مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و هوا و گذشت زمان دارند و در همچنین دارای سه ضخامت مختلف 1، 2 ½ و 4 ¼ اینچی هستند و به شما کمک میکند تا اطمینان حاصل کنید که در هر شرایطی ایمنی فرزندانتان حفظ میگردد. این کفپوشها تمیزتر و ایمن-تر از کفپوش های چوبی و قطعات ریز پلاستیکی هستند. از این کفپوش¬های تاتامی هم میتوان درون خانه بعنوان کفپوش کودم یا کفپوش اتاق کودک و هم در بیرون از خانه استفاده کرد . اگر کفپوش گرانولی به درستی نصب شود، آب به راحتی می تواند از زیر آن عبور نماید و به آن اسیبی نرساند.

کفپوش پارک بازی
مواد – کفپوش لاستیکی نوع مرغوبی که ما تولید می¬کنیم ترکیبی از لاستیک بازیافتی SBR با کیفیت بالا و ریزدانه های رنگی EPDM که روی سطح قرار می گیرند هستند و در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند. لایۀ رویی و رنگی از لاستیک دست اول EPDM است که رنگ پس نمی دهد و ماندگاری رنگ آن خیلی بیشتر از کاشی¬هایی است که با دست رنگ شده اند. این نوع کاشی ها در طول زمان و به خاطر اینکه در معرض نور آفتاب قرار می¬گیرند، رفته رفته رنگ خود را از دست میدهند.

کاربردهای کفپوش زمین بازی کودک

استفاده از این نوع کفپوش  ها در زمینهای بازی مدارس و پارکها، زمین های بازی عمومی، در محل مخصوص اسکیت بورد، دیواره های سنگ نوردی، مناطق عمومی برای بازی کودکان، بعنوان کف و پاسیو، در پشت بام ها، در مراکز نگهداری از کودکان، بعنوان مسیر عبور و مرور، و هر جایی از زمین بازی و مکان هایی که نیاز به ایجاد یک سطح لاستیکی دارند سودمند و موفقیت آمیز بوده است.


Leave a Reply